27 DIC 2020

Trobada parroquial d’Advent

El passat 19 de desembre es va celebrar a la parròquia una nova jornada parroquial per anar fent comunitat, formar-nos, pregar junts i veure com podem anar millorant la nostra parròquia. Durant el matí, Mn. Lluís Ruíz va realitzar dues xerrades. La primera per analitzar la situació actual. Una de les frases destacades va ser: “Cal demanar a l’Esperit que rejoveneixi la nostra espiritualitat”. Començar-ho tot a partir de Déu, més que voler fer moltes coses grans i estructures, fer el que es pugui amb Déu i per amor a Déu. La segona xerrada va ser una bonica reflexió al voltant del missatge de la Mare de Déu a Medjugorje del 25 de novembre. Aquest demanava viure els temps actuals amb amor, amb tendresa, amb pregària i amb alegria. També demanava que ens treballem, per tal que puguem ser els instruments que Déu espera de nosaltres. Les dues xerrades van fer un gran bé als assistents i estan penjades al Youtube de la parròquia de Solsona. Les podeu trobar fàcilment posant al cercador de Youtube “parròquia de Solsona Recés amor de Déu”. Seguidament hi va haver una hora d’adoració eucarística a l’església del Cor de Maria, on es va demanar al Senyor que guareixi les nostres ferides i que ens ajudi a tots a avançar en el camí de seguiment i d’amor que Ell ens proposa. Vam estar acompanyats de cants de espirituals i va ser un moment fort de pregària on vam sentir la força de pregar junts amb Jesús. Després vam compartir un dinar i vam parlar de temes espontàniament, afavorint la fraternitat i el coneixement mutu de les persones assistents. Va ser un moment de joia per poder compartir l’alegria de la fe. A la tarda vam analitzar els resultats de l’enquesta parroquial i vam valorar totes les aportacions d’una manera constructiva. Tots els assistents van agafar les aportacions en clau de creixement parroquial i, a través del diàleg, van anar sortint propostes concretes per fer de la nostra parròquia un lloc més fratern, més alegre, més evangelitzador, més obert a tothom. El diàleg va mostrar l’impuls interior de diversos membres de la comunitat que ja van fer alguna proposta concreta al Mn. per tal de fomentar espais d’adoració a Déu i de relació entre els membres de la comunitat. També van ser importants aportacions de cara a reactivar la tasca social cap als més desafavorits. En tots aquest apartats ja s’hi està treballant des de fa temps i mica en mica, gràcies a persones que s’estan oferint com a voluntàries, es podran anar duent a terme. Finalment vam poder viure l’Eucaristia de les 7 de la tarda, tot donant gràcies a Déu i encomanant-nos a la seva misericòrdia tot vivint el quart diumenge d’Advent. En resum, la jornada va ser molt positiva i esperem que més persones s’animin a participar-hi en la pròxima ocasió ja que va ser un dia molt enriquidor per a tots.

Trobada parroquial d’Advent

No se aceptan los comentarios ajenos al tema, sin sentido, repetidos o que contengan publicidad o spam. Tampoco comentarios insultantes, blasfemos o que inciten a la violencia, discriminación o a cualesquiera otros actos contrarios a la legislación espańola, así como aquéllos que contengan ataques o insultos a los otros comentaristas.