12 ENE 2021

Escola de formació per a responsables de joves

La Delegació de Joventut està preparant un pla d’acció per tal de poder ajudar les parròquies del Bisbat de Solsona en l’àmbit de la pastoral juvenil, una realitat difícil per la falta de famílies cristianes en els nostres pobles i ciutats, pels valors contraris a la fe en la nostra societat postmoderna, el desarrelament de les persones en la vida de fe i virtuts, etc.

La Delegació de Joventut pretén i vol acompanyar els joves a trobar-se amb el Senyor amb unes sessions mensuals de formació per a responsables de joves, un total de 6 en aquest curs 2020-2021. Aquesta formació vol ajudar a formar cap, cor i mans per tal de tenir eines per poder fer néixer i/o créixer grups de joves parroquials.

Els temes que es treballaran en aquesta Escola de Formació Permanent seran diversos: des de conèixer la realitat juvenil, protecció a menors, camins a l’oració en grup, introducció a les Sagrades Escriptures, coaching catòlic…

Encomanem aquest projecte perquè doni bons resultats en tots aquells que s’hi han apuntat, així com en les nostres unitats pastorals parroquials, perquè cada dia siguin més vives, orants, fraternes i evangelitzadores!